pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

utorak, 6. veljače 2018.

Dom i dizajn: Romanticna dekorativna plocica za vrata


Ulazna vrata u kucu ili stan, ostavljaju prvi dojam o prostoru u koji se ulazi.
Ako želite nesto drugacije, romanticno, stilski i personalizirano, ovo je pravi odabir za vas.
Romanticna, stilska, shabby chic plocica za ulazna vrata, ispisana krasopisom.

Prije  - before

Poslije  -  after

Plocicu od mdf - a, bojala sam pastelno zelenom i bijelom akrilnom bojom za drvo.
Obiteljsko ime, ispisano krasopisom sam aplicirala pomocu transfer tehnike.


Dekorativne aplikacije vitica i vintage ruže, napravila sam pomocu silikonskih kalupa i zalijepila na podlogu, prije bojanja.
Ako želite nauciti, kako da sami napravite vlastite dekorativne aplikacije za namještaj, dođite na moju kreativnu radionicu.
 Javite se putem  e-mail-a


Kako vam se dopada ova personalizirana, dekorativna plocica?


Zahvaljujem Mary, sa bloga The Boondocks sto je istaknula moju vješalicu iz prošlog posta.

Don't have enough space for your things? Then make a hanging rack like Biljana of Biljana Shabby did. I love the sweet look of her antique hooks and how she spruced up the piece of wood.
Picture

Zahvaljujem Kathryn sa bloga The Dedicated House sto je istaknula moju dekorativnu plocicu za vrata
Star Feature
Wednesday Week 87
I love this Decorative Door Plate from Biljana Shabby!  To see the before stop by for a little visit.  Biljana, grab your button below. 
Do iduceg projekta uradi sam, pozdrav svima!
                                                  xoxo Biljana

Broj komentara: 9:

  1. Pločica je predivna! Svakako moram naglasiti svoju oduševljenost silikonskim kalupima i aplikacijama koje pomoću njih možemo izrađivati po svom stilu i ukusu. Preporučam radionicu svima koji se sa time još nisu susreli!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Irena!
      Puno pozdrava :)

      Izbriši
    2. Malo prije sam slučajno naletjela na vaš blog i evo već pola sata gledam,pasem oči i ne znam što bi prije pogledala! Žao mi je što ste mi daleko pa ne mogu doći na vaše radionice. Evo konkretno me zanima ova tehnika sa silikonskim kalupima i aplikacijama. O kakvim se tu kalupima radi,gdje ih mogu nabaviti kao i aplikacije...? Uh, toliko pitanja bivam postavila! Za sada uživam na stotu u vašim uradcima! Predivno!

      Izbriši
  2. divnooo kao i sve srd pozz novi sad goga

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno je! Nasla sam Vas na The Dedicated House blog party. :) Pozz!

    OdgovoriIzbriši
  4. You made great progress.This is really pretty and good idea on site !

    ดูหนังออนไลน์

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails